Ashley Young je ochotný vystupovať v stredu pre Manchester United na PSV

Ashley Young je pripravený hrať na stredu pre Manchester United v prípade, že by ho Louis van Gaal požiadal, kým predtým predtým pre Aston Villa hrával a manažérovými možnosťami v pozícii obmedzenej.

Wayne Rooney nie je k dispozícii na zápas skupiny Ligy majstrov v PSV v Eindhovene v dôsledku úrazu. Manažér povolil Javierovi Hernándezovi, Robinovi van Persiemu a Radamelovi Falcaovi opustiť v letnom období a Adnan Januzaj, aby išli na úver. Wayne Rooney z zápasu Manchester United na PSV Eindhoven Prečítajte si viac

To znamená Holanďan môže opäť spustiť Marouane Fellaini ako hlavného útočníka, ako to urobil v sobotu 3-1 víťazstvo nad Liverpoolom v Old Trafford.Van Gaal by mohol zadať aj Memphis Depay ako číslo 9.

“Ak manažér chce, aby som tu hral, ​​potom áno, samozrejme,” povedal Young. “Môžem hrať na mnohých pozíciách a urobil som to pod manažérom, či už je vpredu alebo na políčku. Dúfam, že tam budem môcť hrať (uprostred), ale je to na manažérovi. “Hoci Van Gaal nikdy verejne nehovoril o Youngovi ako o centrálnom útočníkovi, 64-ročný je si vedomý, že tam môže operovať , “Povedal mi to skôr, ale je to pre neho,” povedal Young. “Má to bolesť hlavy pri vychystávaní tímu, takže skôr ako ja.” Minulú sezónu si Young vynútil svoju cestu späť do strany a stal sa prvou voľbou.Tento termín začal len raz, vyhral 1: 0 nad Tottenhamom v deň otvorenia. “Bolo to [nejaký čas] a každý hráč v skupine chce byť v počiatočnej XI a nie som sa líšiť. Chcem hrať čo najviac, ale keď ma volá z lavice, ako som bol proti Liverpoole, chcem len ukázať manažérovi, že som pripravený a ochotný dať 100%, “uviedla 30-ročná . “Vždy som povedal, že je dobré mať súťaž o miesta a máme to v hojnosti v družstve.”

Mladý má problém s členkami, ale je zvládnuteľný , “Je to v poriadku. Momentálne je pripútaný, ale v utorok by nemal byť problém, “povedal.

Leave a comment